Relacje prawne w aspekcie prawyborów samorządowych w Polsce — wybrane zagadnienia
DOI:
https://doi.org/10.24426/zngsw.v19i2.45Słowa kluczowe:
relacje prawne, wybory, kampania wyborczaAbstrakt
Okres przedwyborczy trwa dopóki nie zostaną spełnione formalne kryteria decydujące o rozpoczęciu kampanii. Najważniejszym staje się czas ogłoszenia aktu o zarządzeniu wyborów. Przed jego ogłoszeniem trwają działania głównie wewnątrzpartyjnie lub wewnątrzorganizacyjnie w podmiotach pozapartyjnych. Te działania stanowią wyzwanie badawcze.
Bibliografia
Dębski, S.S. (2013). Samorząd gospodarczy — Polska, Europa, Świat. Toruń: Adam Marszałek.
Kahn, R.L., i Katz, D. (2009). Społeczna psychologia organizacji. Warszawa: PWN.
Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r. Dz.U. Nr 78 poz. 483 z późn. zm.
Łucewicz, J. (1997). Socjologiczne spojrzenie na organizację. Wrocław: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego.
Słownik języka polskiego. (2018). Warszawa: PWN
Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy. Dz.U. z 2017 r. poz. 15 i 1089 oraz z 2018 r. poz. 4, 130 i 138.